söndag 3 maj 2009

Bilder från lägenheten

A är bortrest och jag har fruktansvärt tråkigt så jag har spenderat en del av tiden med att gå runt och ta kort på diverse saker i lägenheten. Jag orkade inte ta fram kameran så mobilkameran fick funka, det är jättedåligt kvalitet på bilderna men det går ända.

Min favoritdel av lägenheten, väggen över mitt skrivbord! Jag målade med magnetfärg så att jag lätt kan flytta runt alla bilder. Jag är jättenöjd med den, ska fylla upp tomrummet sen.


Mina sommarskor som jag köpte för ett par dagar sedan.


Hallen, med pågående projekt. Jag ångrar mig redan och funderar på att måla över den, jag borde ha lärt mig vid det här laget att jag alltid tycker att det blir fult och stör mig på det varje gång jag går förbi...


På kylskåpet sitter en något misshandlad teckning som jag har gjort på beställning av A. Han vill ha det som tröjtryck men det har inte blivit av att vi har gjort klart det.


Eftersom jag ska vila handlederna så har jag ett par plastskenor på mig dygnet runt. De är ganska obekväma men jag tycker att de är ganska snygga ändå, det är lite sci-fi över dem.


Riddick håller mig sällskap i köket


Jag har problem med att öppna burkar så när jag kom ut i köket på morgonen hittade jag det här samt en bild med texten "Flourtanten rekommenderar".


D'Argo myser på sin piedestal

2 kommentarer:

  1. Heeej vännen! Hur snyggt hem har inte du då! =) Kul å se att du lever, har undrat var du tog vägen. Men som vanligt är jag inte särskilt mycket för telefoner... how have ya been?

    SvaraRadera
  2. Det är bra, jag har hållt mig borta från datorn ett tag pga handlederna. Vad kul att du tycker att lägenheten ser fin ut, jag är riktigt nöjd själv :)

    SvaraRadera