torsdag 12 november 2009

Brighter Than Sunshine

Tiden går så fort, nu är det mindre än elva månader kvar tills vi ska gifta oss. Jag och S (som också planerar att gifta sig!) har roat oss med att skicka inspirationsbilder till varandra, det är jättekul att sitta och kolla på fina saker på t ex etsy.


Jag och A har hittat en jättefin lokal här i Uppsala för vigseln, vi ska ta och boka den så snart som möjligt så att det är gjort. Middagen kommer nog att hållas på en restaurang, vi ska göra lite undersökningar och besöka lite olika ställen de närmsta månaderna. M har en vän som är jättebra på att sjunga så hon ska höra med honom om han kan och vill vara med. Jag vet vilken låt jag skulle vilja att han sjöng:



Jag tror att det kommer att bli en jättefin dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar