söndag 26 juli 2009

Paket!

Jag fyllde år för ett par veckor sen, födelsedagen tillbringades hos tv1. Hon har precis skaffat hus så hela familjen rymdes och kunde sova över. Sedan åkte vi till farmor i Hälsingland och var i hennes torp några dagar. Det var precis som när vi var små, alla satt och ritade och pysslade vid matbordet.

När jag kom hem så låg det ett paket på köksbordet och väntade. Paketet innehöll en massa fina saker, några pins, Människohamn av John Ajvide Lindqvist, en klubba och två påsar te (som var väldigt gott!). Jag har inte haft ro att läsa boken än men jag tycker om hans andra böcker så jag kommer nog att gilla den.

Riddick var snabb och skulle hjälpa till, särskilt med snöret!




Jag tror att det här är det häftigaste födelsedagskortet jag någonsin sett, när man öppnar det så spelas filmmusiken!


Riddick blev trött och hittade en låda att sova i. Jag blev lite frestad att slå in paketet och skicka iväg honom...



Tack så jättemycket för de fina presenterna!

2 kommentarer:

  1. Kul att du gillade paketet! Vi stod länge och funderade på om du kanske redan läst Människohamn, vilken tur att du inte gjort det. =) Kortet var förstås ett självskrivet val!

    SvaraRadera